Špinění místo menstruace - co to je?

Dobrý den, již koncem července jsem vysadila HA a pokoušíme se spartnerem o dítě. Je mi 25 let. Od vysazení HA jsem 2x po sobě dostala menstruaci téměř v termínu s normálním průběhem, na který jsem byla zvyklá. Poslední menstruace byla 8.11.2012 - trvalal šest dní, ale opozdila se o 14 dní od předpokládaného termínu. Nyní jsem začala 7.12 špinit - 8.12 nic a dalšídva dny jen světle hnědý, velmi slabý výtok a těhu test negativní. Ráda bych se zeptala, zda byste mi mohli poradit oč se jedná? Může se jednat o těhtenství? Hormonální nerovnováha?? Rozházený cyklus jsem se snažila upravit přípravkem Gynex. Brala jsem ho ale jen 14 dní a pak vysadila před menstruací pro případ těhotenství. Může se jednat také o anovulační cyklus?? Mj. před měsícem jsem byla na pravidelné prohlídce u gynekologa - proběhlo ultrazvukové vyšetření - v pořádku.

Odpověď odborníka:

Dobrý den,dejte tělu šanci dostat se do hormonální rovnováhy.Mohlyto být anovulační cykly. Snažte se dále těhotnět, lépe na to moc nemyslet.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: