Špinění před menstruací

Dobrý den, antikoncepci beru již 3 roky, a vystřídala jsem už 3.Nynější antikoncepci Minisiston beru už asi rok a posledního půl roku se někdy objeví špinění před menstruací. Není doprovázené žádnou bolestí, ale nechápu, proč se vůbec objevuje. Jeden měsíc se objeví, pak zas např. dva ne, pak zase ano. Většinou se objeví týden před menstruací, někdy i více a začíná úplně minimálním špiněním a postupně se špinění zvětšuje, ale krvácet začnu až "v normální dobu menstruace". Nevím, jestli to s tím souvisí, ale jsem jedna z žen, co má mimo menstruaci (pokud nešpiním) i bílý výtok, který by měl být tedy snad normální. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Co se týče bílého výtoku byla by vhodná kultivace zda je vše v pořádku při opakovaném špinění by byla na místě úvaha o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: