Špinění před menstruací při ha

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let. Pravidelně beru HA Lunafem v 20:00....(2 roky) minulý tyden jsem si vzala prášek až v 22:30. Jinak beru pravidelně. V úterý 26.1 mám dobrat poslední prášek a v patek téhož týdne dostat menstruaci. Dnes jsem ale malinko špinila, což se mi nikdy nestalo, tak se obávám, ze sem těhotná, nebo co se mnou je. Často mi teď bývá špatně od žaludku a jednou se mi točila hlava. Myslím si ale, že nemůžu být těhotná, protoze sex mívám pravidelně s kondomem a partner do mě neejakuluje. Tu nevolnost mám uz tak půl roku, spíše rok, je nepravidelna. Chtěla bych se tedy zeptat, jaka je příčina a jak jí vyřešit, díky za Váš čas.

Odpověď odborníka:

dobrý den, špinění může být cystičkou, opožděnou tabletkou..těhotná asi nebudete. Co se týče nevolností, navštivte lékaře, zde b ude třeba vyšetření i praktikem, stran jaterních testů, stavy apod.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: