Špinění přes menstruací

Dobrý den, potřebovala bych akutně poradit. Sice jdu v úterý ke gynekoložce, ale zajímal by mě Váš názor. Před týdnem jsem měla s partnerem sexuální styk a použili jsme i vibrátor. Po skončení jsme zjistili, že je na něm krev a tak jsem si myslela, že mi podráždil sliznici. Od té doby ale pořád špiním. Není to krev, je toho opravdu málo a má to hnědou barvu jako na začátku menstruace. Pročítala jsem si všelijaké příspěvky o tom, co to asi znamená a tak mám velké obavy z rakoviny nebo nádoru. Antikoncepci Lindynette 20 beru už rok a půl a vždycky ji beru tak, že si vemu dvě platíčka a poté nechám týden na menstruaci. Bohužel tenhle měsíc jsem asi dvakrát ve druhém týdnu plata zapomněla si vzít prášek a tak jsem si dala další den dva. Z toho mám právě obavy, abych nebyla třeba těhotná. Další věc je ta, že jsem se s partnerem léčila od kvasinkové infekce na kterou jsme si koupili Gyno Pevaryl. To říkám proto jestli to s tím nemá nějakou souvislost. Můj dotaz vlastně zní, zda si myslíte, že se jedná o něco vážného nebo jestli to je kvůli tomu, že jsem vynechala pilulky? Opravdu moc se bojím. A ještě jsem se chtěla zeptat, když mám jednoho stálého partnera a jenom s ním jsem měla pohlavní styk a on také jenom se mnou, jestli bych se mohla i přes to naočkovat třeba Cervarixem nebo Silgardem? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně bude potíž v braní antikoncepce. Pokud jste dnes byla u lékařky, tak máte hotovou cytologii a na čípku by event. bylo vidět, zda je či není v pořádku. Očkování lze, doporučuji Cervarix.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: