Špinění při antikoncepci

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat ted jsem začla 2 plato antikoncepce Silviane bez pauzy a nastalo slabé špinění. Mám antikoncepci vysadit nebo dobrát plato a pak udělat pauzu?

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Rozhodně nepřestávejte a plato doberte celé. Až pak udělejte pauzu.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Chraňte si své klouby a zůstaňte soběstační
Články: Chraňte si své klouby a zůstaňte soběstační
Pokud vás trápí revmatoidní...
Klimakterium ohrožuje kvalitní spánek. Braňte se!
Články: Klimakterium ohrožuje kvalitní spánek. Braňte se!
Období klimakteria, během...
Dopřejte svým nohám dostatečnou péči
Články: Dopřejte svým nohám dostatečnou péči
Myslete na své zdraví...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Australští vědci objevili lék na lupénku
Články: Australští vědci objevili lék na lupénku
Velký poprask mezi kožními...
Opalování během těhotenství: pouze občas a s rozumem
Články: Opalování během těhotenství: pouze občas a s rozumem
Přestože si řada z nás...
Biologická léčba míří přesně na nemoc
Články: Biologická léčba míří přesně na nemoc
O biologické léčbě a o...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: