Špinění při nt

Dobrý den, mám od konce srpna tohoto roku zavedeno nehormonální nitroděložní tělísko, každý měsíc mám silné bolesti v podbřišku asi 6 dní před menstruací. Pokaždé doprovázeno slabým špiněním. Krvácení pak velmi silné a trvá i 10 dní. Je to normální? A hlavně, co mě zajímá je, jestli je normální, že teď, kdy mám 10 dní po konci menstruace, mě pobolívá podbřišek a dostavilo se i špinění. Mám strach, jestli není něco špatně. Prosím o radu, co dělat. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tělísko Vám asi nesedlo, doporučila bych Vám jiný způsob antikoncepce. Nelze tolerovat 10 denní silné menstruační krvácení každý měsíc. Ani bolesti podbřišku nelze podceňovat, rozhodně to není normální stav.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: