Špinění při užívání antikoncepce

Dobrý den, začala jsem brát hormonální antikoncepci a uprostřed užívání jsem začala špinit, asi 4 dny. Dvakrát jsem zapoměla vzít pilulku, vzala jsem ji co nejdříve a začala jsem špinit i na konci užívání. Tohle se mi nikdy nestalo. Můžu otěhotnět když špiním?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, spolehlivost antikoncepce závisí na tom, jak dlouho a které dny jste se zpozdila s užitím tabletky. Jinak samotné špinění v prvním cyklu užívání antikoncepce nesignalizuje snížení účinku.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x