Špinění při užívání hormonální antikoncepce

Uzivam hak lindynette 20 ale odkedy som zacala ju uzivat mam spinenie... Brat som to zacala podla navodu, v 1.den menstruacie no aj po ms mam take slabe spinenie... Som chranena aj napriek tomu alebo je lepsie pouzit aj iny druh ochrany? Dakujem za odpoved.

Odpověď odborníka:

Veroniko, chráněná jistě jste, co se týče špinění, počkala bych až do konce tohoto cyklu, pokud špinění samo neustane, bude vhodné, abyste vyhledala Vaši gynekoložku a ta Vám hormonální antikoncepci změní, protože je možné, že Vám tato konkrétní nevyhovuje. Špinit ani krvácet byste u braní HA neměla ( krom tzv. krvácení ze spádu, které nastává při dobrání tabletek s hormony a tedy odpovídá Vaší menses). S pozdravem, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: