Špinění týden po mestruaci

Dobrý den paní doktorko Kavanová chtěla bych se zeptat čím to může být ,,měla jsem menstruaci 15.5 a skončila mi 20.5 menstruace byla jako obvykle, před 3 dny 25.5 po pohlav.styku jsem začala opět špinit se sraženinami , nyní mám růžový výtok taková bych řekla slabá menstruac. antikoncepci neberu po porodu jsem už 4 roky žádné léky na nic neberu . Akorát jsem pocitovala bolest v zádech břicho nebolí jen jsem nafouklá těhotenství můžu předem vyloučit ... Předem mockrát děkuji za vaší odpověd s pozdravem Gabriela

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, pokud máte pravidelnou menstruaci, napadá mě možná souvislost s ovulací. V tomto období se u některých žen objevují bolesti podbřičku, zad a také slabé špinění až krvácení, které trvá cca 3 dny. Pokud by obtíže neustoupily, bude určitě lepší navštívit Vašeho gynekologa.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: