Špinění týden před menstruací

Už 4 roky beru antikoncepci YAZ a poprvé se mi stalo, že jsem začala špinit týden před menstruací. Jsem z toho trochu nesvá, břicho mě nebolí, jen mám bolesti hlavy, ale myslím že to s tím nesouvisí. Před měsícem jsem začala brát tablety panthenol kvůli vypadávání vlasů, ale také si nemyslím, že by to mohlo být tímto způsobeno. Je pravda, že poslední dobou jsem byla trochu ve stresu kvůli škole, ale to taky není nějaká novinka. Snažila jsem se vyhledat nějaké info, ale všude jsem k tomu našla především, že špinění mimo menstruaci může znamenat těhotenství, tak bych se ráda ujistila že to není pravidlem.. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pravidlem to určitě není, pro jistotu si udělejte test. Občas se stane, že je špinění jeden měsíc, ale další třeba 2roky se nic neděje. Pokud se bude opakovat, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: