Spitomin

dobry den... uzivam carvedigammu 25 mg na tlak...plus bol som v nemocnici a mam naordinovane psychiatricke lieky wellbutrin SR , elenium 10mg, prothazin,spitomin a gerodorm... ked si dam podvecer o 17:00 spitomin zacnem mat divne stavy akoby vypadky mozgu, alebo take chvilkove akoby mdloby neviem to popisat a dost mi to znizuje tlak..., niekedy aj na 99/59 mozu sa tieto lieky nejak negativne ovplyvnovat? je to nejak nebezpecne? neviem ist za svojim psychiatrom, lebo nevladzem v tom teple ist. co robit? dakujem za odpoved... najprv som bral v nemocnici namiesto toho spitominu guajacuran...ale moj psychiater mi dal ten spitomin

Odpověď odborníka:

Vážený pane V množství léků,které berete Vám poradí pouze ošetřující lékař(psychiatr) Nyní už teplo není -tak se za nim vypravte

doc. PhDr. Jiří Kocourek, PhD
doc. PhDr. Jiří Kocourek, PhD

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Privátní ambulance v Praze 6, Vítězné náměstí 10,
Vedení Institutu aplikované psychoanalýzy,
Vedení Psychoanalytické kliniky v Opocně,

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vše, co byste měli vědět o srdečním tepu
Články: Vše, co byste měli vědět o srdečním tepu
Kromě fyzické námahy může...
Lupus – složitá diagnóza i léčba
Články: Lupus – složitá diagnóza i léčba
Únava, vyrážka, padání...
Alergie na česnek se může projevit i bolestmi hlavy
Články: Alergie na česnek se může projevit i bolestmi hlavy
V zimních měsících, ruku v...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: