Spoždění

Dobrý den, mám dotaz ohledně čípků POLYGYNAX,které mi předepsala gynekoložka na základě výtoku.Je možné že mi POLYGYNAX opozdil menstruaci? Mám spoždění 3 dny, prášky jsem začala užívat po šestinedělí, tak jestly není spoždění i z jiné strany. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Polygynax určitě nezpůsobil opoždění menstruace.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x