Spoždění menstruace

Dobrý den, je mi 17. 4 měsíce beru antikoncepci ayreen. V návodu je, že 21 dní mám brát každý den tabletku a 7 dní pauza. Menstruace mi trvá 5 dní.Vždy jsem dobrala jedno platíčko a do 3 dnů jsem dostala menstruaci. Hned jak skončila menstruace, tak jsem začala nové platíčko. Po 2 platíčku mi začal téct hnědý výtok asi 3 dny. Nepřipadalo mi to jako menstruace, tak jsem brala prášky dál.Po třetím platíčku se menstruace nedostavila do 3 dnů, tak jsem začala znova brát antikoncepci. Momentálně mám 14 dní spoždění. S přítelem jsme měli nechráněný sex ale vždy si dává pozor. Spali jsme spolu 2x asi po 20.minutách. Zkoušela jsem si vyvolat menstruaci podle internetu např. jíst vitamín C... A pořád nic. Cvičím pravidelně a občas moc nejím, držím diety. Menstruaci mám občas nepravidelnou ale ne tak velké spoždění. Další menstruaci mám dostat asi za 14 dní. Těhotenský test jsem si nedělala. Myslíte, že bych mohla otěhotnět? Nebo si nějak rozházet menstruační cyklus? Šíleně se bojím. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Při nepravidelném braní antikoncepce je možná gravidita i nepravidelné krvácení udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: