Sraženiny a ha

Dobrý den, je mi 17 a v 16 mi musela gynekoložka vyvolat menstruaci hormonálními injekcemi, protože jsem ji do té doby nedostala. Menstruace se ale neuchytila, takže jsem začala brát HA Lindynette 20. Krvácení mi ale po ní přijde docela silné(silnější než po injekcích) a je delší - trvá 6 až 7 dní. Navíc se mi v krvi objevují tmavé sraženiny o velikosti 1 - 2 cm v průměru. HA beru teprve třetím měsícem. Je něco špatně? Měla bych změnit antikoncepci?? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den, v menstruační krvi se sraženiny objevují běžně, nic není v nepořádku.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Zvýšené trombocyty Po střevní chřipce jsem byla na odběrech krve a jediná...
  • Tachykardie Pane dokrore, mám na Vás dotaz ohledně srdce. Před skoro rokem se...
  • Bolest pod žebry Zajímalo by mě co mě vlastně trápí. Už po několikáte jsem...
  • Listerióza Prosím Vás, pokud bych se nakazila listeriózou, za jak dlouho by byla...
  • Kašel a bolest na plicích Už čtvrtý týden mám suchý záchvatovitý kašel, na...
  • Dásně Měl bych dotaz někdy kolem Vánoc mě začal nenápadně bolet horní zub spíše...
 
Kam dál
Naposledy čtené: