Srdce

Pane doktore vysadil jsem na zkušební období sobycor 2,5mg který sem bral kvůli zvýšenému tlaku..teď ale cítím stále urychlenou srdecni činnost..srdce se mi rozjede třeba jen pri zmene polohy nebo protahování...když si kontroluji tep tak se rychla činnost zabrzdi treba na čtyři údery a pak se sama od sebe opět rozjede..stává se mi to dost často při posilování..zrychleho tepu brzda a hned opět silně zrychleni ..mám se něčeho obávat?Děkuji za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Sobycor také snižuje tepovou frekvenci. Pokud jste léky užíval delší dobu, tělo bylo zvyklé na lék. Nyní se musí tepová frekvence ustálit. Potíže by měly odeznít do 2 týdnů. Vysazení léků je nutné vždy konzultovat s lékařem, který lék nasadil. Např. doporučí postupně snižovat dávku a poté vysadit, což je u betablokátorů vhodnější.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: