Srdeční tep v uchu

Dobrý den,asi měsíc mám problémy nevím jak to napsat prostě cítím a někdy i slyším tlukot srdce v uchu je to dost nepříjemný léčím se už asi 20let s hypertenzí v době tepání a slyšení jsem měl tlak v normě 123/80 je fakt že jsem v posledních 3 měsíců vystřídal 3xzměnu léků nejpve jsem bral amlator 20g/5mg pak mi po prohlídce na cholesterol léky vysadili že ho mám prý výborný a nasadila léky který už si nepamatuji a jelikož jsem měl nějakou výražku nasadila zpět asi po 1 měsíce opět Amlator nevím jestli to může být tím ale prostě jakmile se uklidním slyším to (cítím) v normálním režimu to cítím také ale méně,možná mám něco se srdcem nebo já nevím dost mě to limituje děkuji za případnou pomoc(radu)Martin

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bude vhodné kontrolní EKG a kardiologické vyšetření. Dle výsledku bude zvážen další postup. Může se jednat o srdeční arytmii, extrasystoly nebo pouze o pocit. EKG by mělo stav odhalit.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Kolonoskopie Jsem objednaná na kolonoskopi jen 50 cm střeva,takže mi zdělili,že...
  • Urovaxom Chtěla bych se zeptat na lék Urovaxom. Dva měsíce jsem ho brala loni po...
  • Prostata - psa Paní doktorko, prosila bych Vás o zodpovězení mého dotazu. Můj...
  • Zkažené mléčné zoubky Mému synovi je 10 měsíců, má venku již 5 zoubků, 3 dole...
  • Náhrada za lék detralex Potřebovala bych radu pro svou 62 letou sestru...
  • Kondylomata V roce 2007 se mi objevily kondylomata. začala jsem užívat tablety...
 
Naposledy čtené: