Stálé špinění

Dobrý den pane doktore. Můj problém mě tento měsíc jako každý trápí špinění mezi menstruací. V dunbu tohoto roku jsem vysadila antikonepci (minisiston) a za poslední 2 měsíce je to špinění víc a víc nejdřív se oběvovalo po styku nebo jen občas ale ted poslední měsíc jsem ho měla skoro celou dobu jen ted to zase přešlo protože čekám na menzes který se ještě nedostavil také se nám stále nedaří mít druhé miminko jinak bolesti žádné nemám jen chodím dost často v noci spíše k ránu na malou. Léčí mi štítnou žlázu al tu mam dle posledních výsledků v pořádku a v normě tak už si nevím rady a na gyn. mi potvrdila že jsem také v pořádku tak proč se objevuje stále to protivné špinění..Děkuju za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příčinu jen z popisu určit nelze, ale v každém případě doporučuji zopakovat návštěvu gynekologa a informovat ho o přetrvávání špinění (nebo krvácení? hnědavý až hnědý výtok je špinění, pokud by se objevil i jen náznak krve, hovořte o krvácení). Špinění může být jak hormonálního původu (hormonální nerovnováha v produkci hormonů ovlivňujících děložní sliznici), tak mechanické ("odřená pochva"?), může být myom v děloze (méně pravděpodobné, jedná se o nezhoubný svalovinový nádor, eroze ("odřenina") na děložním čípku apod.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: