Starolal

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lék na alergii Starolal by mohl způsobit opožděnou menstruaci? (4 těh. testy byly negativní) Předem děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, lék Staloral by neměl opožďovat menstruaci. Obraťe se na svého gynekologa, problém bude asi někde jinde.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Rakovina prostaty: řešení počátečního stadia má více podob
Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Články: Vyberte nejlepší lék na svou alergii
Pokud patříte mezi pylové...
Ultrazvuk břicha
Články: Ultrazvuk břicha
Ultrazvuk, UZ nebo SONO je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Biologická léčba mění k lepšímu i osudy českých pacientů
Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Články: Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Pokud se oplozené vajíčko...
Nebojte se kolonoskopie!
Články: Nebojte se kolonoskopie!
Kolonoskopické vyšetření...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: