Štípání mezi vagínou a řítí

Dobrý den, mam takový dotaz. Před 6 dny jsem byla na gynekologii a lékař mi potvrdil mykozu,ale ted mam zas jinači problém . Mezi vagínou a řítí (nevim jak to mam nazvat) proste mezi těma dvouma dirama mame proste kůži, šle me to štipe kdyz čurám i když si sednu,prijde mi to jak odřene ,ale vazne nevim. Mam to červené ,ale žádné pupinky nic. Dekuju za odpověď

Odpověď odborníka:

dobrý den to místo se nazývá hráz , a skutečně může pálit při mykoze . nevím co jste dostal za léčbu ( globule či mast) , ale klidně kupte Gynopevaryl Combi Pack , který má mastičku i krém a pomůže

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: