Stipani pri moceni

Cca dva mesice trpim zlutym vytokem byla jsem na gynekologii a dala mi globule (12kusu) je to dva dny zpatky co me ale silene boli to dole, stipe pri moceni a pak me boli sedet, globule mi zbyvaji jeste 4 ale dnes jsem dostala menstruaci to uz nemam dobirat pri menstruaci? A co delat s tim problemem? Na gyndu s menstruaci nejdu :/ dekuji

Odpověď odborníka:

Hezký den Anno, mohlo by se jednat o zánět močového měchýře, či obecně zánět dolních cest močových, doporučím Vám tedy vyhledat Vašeho praktického lékaře k vyšetření moči a vyšetření CRP, zda bude přítomen zánět. V době menses globule neužívejte, ty 4 Vám doporučím doužívat po skončení krvácení, v přítomnosti jen mírného špinění již užívat můžete. Hodně nyní pijte čistou vodu, minimálně 3 litry denně, to je nejlepší prevence zánětu močových cest. S pozdravem, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: