Stitna zlaza

Dobryden. Pred 6.mesíci mi byla zjistena nízka funkce stitne zlazy. Pomalu jsem zacala pribyvat vaze. Chtela jsem se zeptat, jestli to je dusledkem nizke funkce stitne zlazy, nebo leku Euthyrox ktery uzivam.. Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při snížené funkci štítné žlázy je vše zpomalené, energetický výdej je celkově nižší. Je tedy tendence k váhovému přírůstku. Lék Euthyrox je hormon štítné žlázy a měl by tedy tuto hormonální nerovnováhu kompenzovat. Někdy po něm ale pacienti pociťují větší pocit hladu a aniž si to uvědomí, začnou více jíst. Je tedy dobré se po této stránce hlídat. příjemný den

MUDr. Martina Rosická, PhD.
MUDr. Martina Rosická, PhD.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: ENDOCARE s.r.o. (Endokrinologie a obezitologie)

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: