Šťítná žláza a padání ochlupení

Dobrý den, může při zvýšené činnosti štítné žlázy vypadávat kromě vlasů i obočí a ostatní ochlupení? Je to trvalý stav, nebo po nasazení léků dojde k opětovnému růstu? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ano, souvislost je možná. Pokud je tento stav opravdu způsoben hormonální dysbalancí štítné žlázy, po normalizaci hladin hormonů by se měla upravit i situace s ochlupením. Samozřejmě, nějaký čas to bude trvat, než se kořínky vlasů a chlupů vzpamatují. Držím palce.

MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.
MUDr. Viktória Ďurovcová Ph.D.

Specializace: Endokrinologie
Pracoviště: Soukromá endokrinologická ambulance, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x