Štítná žláza vs.svědění genitálií

Pane doktore , před půl rokem mi byla zjištěná špatná funkce štítné žlázy (předtím jsem hodně přibrala) dostala jsem tablety eutyrox 100, za 2 měsíce eutyrox 50 a teď mi je doktor vysadil, že už je to dobré a mám přijít za měsíc na kontrolu, ale od doby co je neberu ,tak mě začaly svědět až bolet strašně genitálie a do toho se přidal hustý výtok bílý nezapáchající, chci se zeptat, zdali to může být tím, že neberu prášky a nebo je to něco jiného, ještě předtím než jsem řešila štítnou žlázu jsem to svědění a výtok měla taky. Po práškách vše ustalo, tak by mě zajímalo zda to může být těma práškama , či ne, děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Váš gynekologický problém pravděpodobně nebude souviset se štítnou žlázou. Jde pravděpodobně o náhodu. Pokud bude výtok pokračovat obraťte se na svého gynekologa.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: