Strava po cvičení

Dobrý den, prosím o radu. Vstávám ve 4 hod ráno, abych poté 20-25min cvičila domácký cviky (např. sedy lehy, dřepy apod.). V práci snídám až mezi 7 až půl 8 hod, většinou vločky s ovocem nebo chleba se salámem a zeleninou apod. Co bych měla malého sníst po cvičení, abych vydržela do práce na normální snídani? Mám sedavé zaměstnání, tudíž nemám mnoho pohybu. Postavu mám normální, ale mám právě problémy s větším podbřiškem. Stolici mívám obden, max. ob 3dny. Snažím se jíst každých 3 hodiny. Nedržím žádnou dietu. Snažím se jíst střídmě, od každého něco. Snad Vám toto postačí. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Pokud vám nevadí studené, tak například jogurt, může být i nízkotučný, pudink, nebo koktejl s ovocem, různé jogurtové nápoje. Pokud nepreferujete studené, může být kakao, tj. prášek rozmíchaný s mlékem, bez cukru, ne granko, které je kalorické, můžete si dát jeden opečený toust v toutovači (kde je bez tuku) třeba s plátkem sýra. Vaší otázce rozumím tak, že preferujete nízkokalorickou stravu. Pokud byste měla hlad, můžete vaši snídani přesunout po cvičení a pak si místo vaší snídaně dát jogurt. Záleží, kolik máte ráno času na přípravu jídla. Pokud nejste obézní, můžete si dát i ovoce -banán, kompot, atd.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: