Stres

Dobry den mam problem s psychykou stale nutkaní na zvraceni většinou po ranu dostal jsem od svého lekaře prašky asentra 50 ale dělaji mi problem ,2xjsem si je vzal a nějak mi stoho bušelo srdce tak,že sem měl takovy pocit strachu co se děje, prosil bych o pomoc a doporučit jiné prašky děkuji moc.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, prášky doporučuje jen lékař, který vás může vyšetřit, informujte proto vašeho lékaře, že vám tyto léky nevyhovují a domluvte se s ním na záměně za jiné. Zkuste také místo spoléhání jen na léky redukovat stres ve vašem životě, cvičení jogy nebo meditace, procházky přírodou, uvědomnění si, co je v životě OPRAVDU důležité, věnujte čas svým koníčkům, zdravě a dlouho spěte, stravujte se racionálně, sportujte...a podobně. Může vám to významně pomoci, kromě léků tedy. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: