Střevní chřipka a účinky antikoncepce

Dobrý den, během týdenní pauzy (pondělí-neděle) jsem dostala střevní chřipku, která trvala od úterý do čtvrka. Proti průjmu jsem užívala loperon. Menstruace se dostavila jako obvykle ve čtvrtek. První tabletku antikoncepce jsem vzala jako vždy v pondělí v obvyklou dobu - tedy až čtvrtý den od poslední pilulky loperonu. Chtěla bych se zeptat, jestli byly účinky antikoncepce ještě oslabeny. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, účinek antikoncepce určitě nebyl oslaben.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Smíšená pleť Mohla byste mi prosímvás poradit ohledně mé smíšené pleti ? Mam...
  • Ledvinové kameny Včera mi náhodou na Polikl.objevili 11mm leddv.kámen.V...
  • Epilepsie? V prosinci 5lety syn spadl z postele,ležel napříč na mě,spal a jak...
  • Urtikarie pigmentosa, mastocytosa Chtěla bych se Vás zeptat na podrobnější...
  • Uzlina Mám již 3 měsíce na krku soliterní, tuhou, volně pohyblivou uzlinu...
  • Bulka u konečníku Vážená paní doktorko, je mi 27 let a pracuji jako řidič z...
 
Naposledy čtené: