Střevní potíže

dobrý den, mám už 4 měsíce průjmy, občas s příměsí krve a nestrávené potravy. dělali mi kolonoskopii, ultrazvuk, výtěr...ale všechny výsledky jsou v pořádku, už si nevím rady co s tím. nevíte čím by to mohlo být, jsem objednaná k psychyatričce a zkusím antidepresiva, bylo mi řečeno, že to také pomáhá někdy. ale moc nevěřím že by mi antidepresiva pomohla na průjem. prosím o radu, děkuji moc.

Odpověď odborníka:

Myslím,že za pokus to stojí,antidepresívum není jen lékem "na špatné nálady",ale ovlivňuje i tělesné projevy úzkosti a deprese.Ve Vašem případě může jít o tzv.syndrom dráždivého tračníku,dysharmonii v rovnováze mezi vegetatifvními nervy zásobujícími vnitřní orgány.Antidepresívum napomůže posílit vliv parasympatiku.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: