Stribrny prstynek na prostrednicku

hezky vecer,prosim dlouho dobu nosim jen zlato a stribro,,jine nemohu,,ale ted posledni dobou se me dela pod stribrnem prstynku cervene a trochu to svedi,,tak ho sundam a zkusim ho opet nosit ,,a opet se me vrati zacervenani,,prosim cim to asi je ,,beru,,z IKEMU,,prasek luivac,,osledni dobe,,dekuji moc za odpoved Božena

Odpověď odborníka:

Dobrý den, někdy i v stříbrných špercích může být přítomen jiný kov, který Vám může vadit. Přecitlivělost se může ale i vytvořit i na stříbro. Jediným řešením je šperky nenosit. Lék Luivac nemá na výsev dermatitidy vliv.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: