Strupy v hlavě

Dobrý den, potřeboval bych se zeptat jestli nevíte co může způsobovat strupy dělající se na hlavě, jsou bolestivé a teče z nich i žlutá vodička. Vyzkoušel jsem různé šampony od kožních lékařů, potom z lékáren a nic nepomohlo. jediné co se mi uleví je že si do vlasů vetřu olej a na den dva je to lepší.

Odpověď odborníka:

Milý Davide, příčinou může být prostá seboroická dermatitida- zvýšená tvorba mazu nebo lupénka. Zkuste šampon Ducray(volně k dostání v lékárně) nebo šampon Clobex v kombinaci s kožní pěnou Clarelux.

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Detoxikace těla Za měsíc budu přijat do školícího kurzu a poté do nového...
  • Cysta v hlavě Paní doktorko, píši Vám ohledně mého syna. Neustále už asi 4...
  • Bolest paty a chodidel Delši dobu mne bolí pata a chodidla a prsty u nohou...
  • Bolest palce nohy Je mi 48 let a asi rok a půl mě bolela záda vlevo v dolní...
  • Trittico a alkohol Před 4 lety jsem se léčil z úzkostné deprese. Nejprve jsem...
  • Nízká saturace Chtěla bych se zeptat, jak moc je závažný můj problém. Mám noční...
 
Naposledy čtené: