Strupy ve vlasech

Dobrý den, před půl rokem jsem objevila ve vlasech strupy, byla jsem s tím u kožního lékaře, ten mi předepsal emulzi Triamcinolon, používám šampon Linola, stav se zlepšil, ale pořád se mi objevují růžové mapy ve vlasech a na hraně čela a vlasů, které se vylupují a svědí. Vždycky po namazání časem zmizí, ale po čase se zase objeví. Promašťujeme krémem z lékárny. Dnes jsem byla opět u kožní lékařky, ale ta mi řekla, že mám dál promašťovat stejnými prostředky a doufat ve zlepšení. Nemůžete mi prosím doporučit něco, jak bych se toho úplně zbavila?

Odpověď odborníka:

Může jít o seborrhoickou dermatitidu či lupénku, bohužel obě nemoci jsou chronické a mohou se vracet. Doporučuji používat dlouhodobě řadu Blue cap ( sprej, šampon, ev. i tablety).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: