Stydké pysky

Dobrý den mám takový problém. Je to asi týden co se mi zvětšily stydké pysky jak malé tak velké, ale ty velké mi docela dělají problémy omezuje mě to při chůzi. Nevím čím by to mohlo být. Je to asi 14 dní co beru Helicid na žaludek nevím jestli to nějak souvisí e a dvě hodinky na to beru antikoncepci. Prosím moc o radu je mi teprve 21 let. A není na to mastička nebo něco moc vás prosím děkuji předem za opověď. Lucie

Odpověď odborníka:

S Helicidem to jistě souvislost nemá,mohlo by se jednat o zánět zevního genitálu,navštivte svého gynekologa k stanovení diagnozy a nasazení léčby. Příjemný den.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: