Stydké pysky

Dobrý den je to tak 14 dní co se mi zvětšily stydké pysky. Chladila jsem a nepomohlo. Zašla jsem tedy ke své gynekoložce a ta řekla že to nic není a dala mi aflovag na intimní hygienu jednou týdně výplach jsou to tři lahvičky. A také mastičku pimafucor kterou si mám mazat na ty pysky. Jenže po ní je to horší mám přestat s mazáním? A ten aflovag působí celý týden přijde mi to málo jednou za týden když si vezmu oproti rosalginu který se vyplachuje každý den. Jinak prý žádný zánět nemám nic nevíte tedy proč se mi zvětšily? Moc prosím o radu děkuji moc.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud máte po masti zhoršení, vysaďte ji. Pakliže Vaše lékařka při vyšetření neshledala žádnou příčinu zvětšení stydkých pysků, tím méně Vám dokážu poradit já na dálku.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: