Styk v mestruaci

Dobrý den pane doktore, Minulý mesíc jsem začala brát antikoncepci, celý měsíc jsem se ještě pri styku s přitelem chránila kondomy. Protože první měsíc brani antikoncepce prý není 100%. Po té co jsem dobrala 21 tablet z plátíčka. Jsem měla tzv.pauzu. Kdy jsem očekávala menstruaci. Ta přišla až za 3 dny( a to ve středu) po poslední pilulce. Beru Mercilon. Mestruace byla opravdu hodně slaba, ale menstuovala jsem. v sobotu což znamená že to byl muj 4 den mestruace a 7 den pauzy, jsme měli s přítelem nechráněný styk. Bohužel jsme to neuhlídali. Poté jsem si v neděli vzala opět novou pilulku, tak jak jsem měla. Mám hrozný strach, že jsem těhotná. Cítím se divně, jsem unavená, možná je to zkouškovým, ale pochybuji nikdy jsem takové nervy neměla. Ještě bych se chtěla zeptat kdy přesně a kdy nejdřiv by mohl můj gynekolog poznat těhotenství. Předěm mockrát děkuju za odpověď.

Odpověď odborníka:

Menses při HAK je slabší,to je zcela normální ,chráněná jste i době pauzy takže o graviditu by se nemělo jednat Jinak gravidita se spolehlivě pozná v 5 týdnu gravidity. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: