Suchá kůže

Dobrý den, paní doktorko měla bych na Vás dotaz. Přibližně před týdnem se mi pod pravým okem vytvořila velmi suchá kůže až trochu šupinatá, myslím si, že alergie by to být nemusela, protože na tu beru pravidelně léky (xyzal) a také jsem nepřišla na to, co by ji mělo způsobovat. Kůži jsem pravidelně mazala, ale bez efektu. Tak se chci zeptat na Váš názor, jestli víte oč se jedná a zda-li je nutné navštívit lékaře, aby mi předepsal nějakou speciální mast? Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně jde o atopický ekzém, xyzal pomoci nemusí. Zkuste volně prodejný Hydrokortizon mast, pokud by do týdne nepomohl, navštivte lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: