Suchá kůže na penisu

Dobrý večer chtěl bych poprosit o radu, na spodní straně penisu, mám již delší dobu jakoby suchou kůži. Tu lze např. po koupeli sloupnout. Vyzkoušel jsem již několik volně prodejných mastí jako clotrimazol, canesten, hydrocortison i framykoin, ale problém stále trvá a suchá kůže se objevuje i nadále viz. fotografie. Občas se tam, kde je nyní suchá kůže objeví jakoby bílá mapovitá místa (pravděpodobně při zapaření), ale pokud nechám stáhnutou předkožku poměrně rychle zmizí a opět se objeví jen suchá loupající se kůže. Chci se tedy ještě zeptat, zda se nemůže jednat např. o Lichen Planus, který má dle popisu podobné projevy. Je něco, co mohu vyzkoušet ještě před návštěvou kožního lékaře či urologa ? Děkuji mnohokrát za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pravděpodobně jde o zánět způsobený plísní a Canesten dlouhodobě je nejlepší volbou. Samozřejmostí je důsledná hygiena a vynechání sexuálních aktivit

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: