Sunya

dobrý den, chtěla bych se vás zeptat pukud užívám půl roku antikoncepci sunya a lékař měl měsíc dovolenou, antikoncepci jsem nesehnala a začala jsem jí brát po tom měsíci co jsem jí vynechala.Už mám 2 týdny menstruaci a poslední 2 dny mám bolesti v pod bříšku mám zajít k lékaři nebo ještě počkat? děkuji předem za odpoveď

Odpověď odborníka:

14 dní trvající krvácení a nyní ještě bolesti v podbřišku jsou více než dostatečné důvody,aby jste návštěvu gynekologa neodkládala příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Fibroskopie
Články: Fibroskopie
Je vyšetřovací metoda...
Rakovinu ledvin nejčastěji zaviní kouření. Na dědičnost se moc nevymlouvejte
Kožní onemocnění v těhotenství
Články: Kožní onemocnění v těhotenství
Těhotenstvím podmíněné...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Plísňové onemocnění nehtů – nejen vada na kráse
Články: Plísňové onemocnění nehtů – nejen vada na kráse
Nehty postižené plísněmi...
Otřes mozku
Články: Otřes mozku
Otřes mozku, neboli komoce...
Hormonální antikoncepce jako 100% ochrana před početím? NIKDY!
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x