Svalova bolest

Brala jsem ciplox 500 asi 2 tydny na zanet mocovych cest, pote zinnat 5 dnu, po dobrani techto leku jsem zacala citit brneni v koncetinach, bolesti svalu, pri chuzi mne chytnou svaly,jako kdybych hodne dlouho cvicila a zacne se mi motat hlava.Koncetiny jsou obtezkle.Jinak se citim dobre.Trochu nervozne.Muze to byt tim lekem?Nemohlo dojit k poskozeni svalu nebo k oslabeni nervoveho systemu?Jak se toho muzu zbavit?Uz to trva skoro 10 dnu.Dekuji

Odpověď odborníka:

Pro začátek bych nejspíše zvažovala minerálovou dysbalanci, zkuste užívat horčíkové tablety, dbát na dostatek tekutin. Pokud potíže budou trvat, kontaktujte vašeho obvodního lékaře.

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: