Svědění

Svědí mě penis, tedy více žalud a vytváří se na něm takový bílý povlak, který si při každým mytí musím setřít. Co jsem tady v diskuzi četl, tak se jedná možná o kvasinkovou infekci. Zakoupil jsem si v lékarně canesten a mazal to 4 dny a pořád to nezabíralo. Nevím, z čeho se mi to objevilo a nikdy předtím jsem to neměl. Se sexem s přítelkyní jsme neměli problém. Můžete poradit, co s tím a případně jakýho doktora mám navštívit? Děkuji Pepa

Odpověď odborníka:

Určitě se jedná o kvasinkovou nebo plísňovou infekci. Zkuste Canesten crém vyměnit za Pevaryl, umývejte 1x denně dětským mýdlem a stravu doplňte probiotiky (tabletky volně prodejné v lékárně). Pokud to nepomůže, navštivte nejdříve urologa a uvidíte. S pozdravem Dr. Janoušková

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: