Svědění kůže

Dobrý den, je mi 23 let a trápí mě už přes rok svědění těla (zpočátku oblast prsou a zad, poslední dobou však spíše hlava a končetiny). Domnívám se, že mi jej způsobila někdejší alergie na antibiotikum, které jsem bral na angínu, a narušila se mi tím tak imunita. Podstoupil jsem vyšetření krve, interní testy mám v pořádku, játra také. Přidává se k tomu i pálení očí. Někdy je svědění opravdu úporné, až k uzoufání. Myslím si, že neurotického původu to není, neboť svědění je nezávislé na stresech (zkouškové období na VŠ apod.) Bral jsem Claritin, Xados, Desloratadin, pomáhají jen občas. Svědění je totiž permanentní, jen někdy slabší či silnější. Nerad bych však bral prášky doživotně. Pil jsem také odvary z kopřivy a dubové kůry, jak to doporučoval páter Ferda. Myslíte, že by mohli pomoci nějaké bylinky? Cestu homeopatie s náboženských důvodů odmítám. Mohl bych poprosit o radu? Budu Vám moc vděčný. Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, toto je k podrobnému vyšetření alergologovi a dermatologovi.Někdy se mohou zbytky antibiotik nacházet i v potravinách.

MUDr. Jindřich Lahovský
MUDr. Jindřich Lahovský

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Ordinace pro alergologii a lékařskou imunologii, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: