Svědění nohou a poté skvrny

Dobrý den, když dlouho stojím začnou mi svědět nohy a hned poté se mi začnou dělat velké i malé skvrny. Nevíte čím by to mohlo být? Mám problémy s koleny,ale nevím, jestli je to způsobené tím. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bohužel kožních projevů je mnoho, nevím zda projevy svědí, jakou mají barvu atd., bohužel nemám ani fotografii, proto nemohu poradit. Kůži můžete promazávat krémy např. ambiderman, modrá indulona. Nechte se vyšetřit lékařem, LRJ

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x