Svědění penisu

Dobrý den, již nějaký čas se potýkám s problémem "jakéhosi" svědění penisu. Někdy je to výraznější, někdy ne. Žádné jiné problémy nemám. Používal jsem na to krém Canesten, protože jsem se domníval že jde o kvasinkvou infekci, ale po dvou týdnech používání je to pořád víceméně stejné. Zároven chci dodat, že jsem v zahraničí takže lečbá zde je celkem drahá. Děkuji

Odpověď odborníka:

Svědění penisu opravdu bývá velmi často původu kvasinkového. Jinak ho může ještě vyvolávat prezervativ! Doporučuji jinak oplachy v okyselené vodě kupř s kapkou octa

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x