Svědění penisu

Dobrý den mám nejspíš zánět na penisu.Neni ani zarudlí ale svědí mě a vytéká z něho bílá tekutina ale začal jsem brat ibalgin a svědění už ustupuje a ani to moc nesvědí už .Chci se poptat jestli to mám na dále léčit ibalginem nebo navštívit lékaře ještě jsem u něho nebyl protože se trochu bojím.Co by mě když tak dělal? Díky za odpověď :)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestli Vám něco vytéká z močové trubice, tak je vhodná léčba antibiotiky. Mohlo by jít o pohlavně přenosnou infekci

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x