Svědění pochvy, pálení při močení

Dobrý den, už asi 3. týden se potýkám s nějakou infekcí, začalo to svěděním pochvy, navštívil jsem svého gynekologa, ten mi předepsal nějaké žluté vaginální tablety (tuším, že to byl Macmiror), ale nepomohlo to, naopak možná se to ještě zhoršilo, přidalo se pálení jednak v pochvě, jednak při močení. Lékař mi řekl, že se u mě pravděpodobně projevila alergická reakce na nějakou složku léku. předepsal mi polygynax, ale ani u toho sem po týdnu neviděla zlepšení. Nicméně lékař mi řekl, že infekce "uvnitř" se mu už zdá vpořádku, že jsem spíš podrážděná "vně" a předepsal mi pouze na potírání mast Mesocain. Ovšem ani po týdnu zase nevidím zlepšení. Teď víkend na krku, hned při první příležitosti půjdu k lékaři znovu. Ale prosím o nějakou radu, jak z tohoto ven.. táhne se to už 3 týdny a lékař si se mnou očividně neví rady.. S přítelem už jsme zoufalí, protože měsíční půst nám není po chuti ani jednomu.. Díky moc za radu.

Odpověď odborníka:

Mezocain naléčí,jen odstraní pocit bolesti je potřeba zhotovit kultivaci včetně citlivosti mikrobní obraz poševní případně i vyšetření partnera a podle výsledku cíleně nasadit léčbu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: