Svědění pod kostrčí

Dobrý den, před 5 dny jsem byla u svého gynekologa kvůli svědění a výtoku. Bylo mi řečeno, že mám kvasinky a dostala jsem krém Jenamazol. Ještě ten den odpoledne mě ale začal svědit i konečník. Po 5 dnech léčby se problém upravil, ale svědění stále přetrvává mezi půlkami pod kostrčí. Je možné, že to je stále kvasinková infekce? Samotný konečník už nesvědí. Jen ten prostor nahoře. Bojím se, aby nešlo o jiný problém. Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Může se jednat o mykotickou infekci, ale i o jiný problém, zkuste Jenamazol použít na místa která vás svědí a pokud by se situace nezlepšila, navštivte kožního lékaře. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Anémie neboli chudokrevnost
Články: Anémie neboli chudokrevnost
V lidském těle dospělého...
Klimakterium ohrožuje kvalitní spánek. Braňte se!
Články: Klimakterium ohrožuje kvalitní spánek. Braňte se!
Období klimakteria, během...
Alopecie
Články: Alopecie
Alopecie, holohlavost...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: