Svědění předkožky

Dobrý den, před deseti dny přítelkyně měla problém s častým a pálivým močením, doktor jí řekl, že u žen se to občas stává bez jakékoliv příčiny. Dostala 5-denní antibiotika ( 5 tablet ) Trimethoprim 300mg. Již po 2 dnech měla po problému ale antibiotika dobrala. Měly jsem sex asi 4 den ( což asi nebylo rozumné ) a hned druhý den mě začala svědit předkožka a po ohrnutí byla červená. Po zběžném hledání problému jsem koupil Canesten. Řekl bych, že zrudnutí zmizelo po 4 dnech užívání, ale stále mě svědí špička předkožky a je trochu zarudlá a zdá se mi že mám i zarudlý šourek ( blízko tříslům ). Nežijem v ČR, takže sem hledal nějakou levnější variantu vyléčení, ale nevím zda dělám správně. Mohl bych dostat radu co mám dělat? Děkuji

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně po využívání antibiotik u Vaší přítelkyně se pomnožily kvasinky a Vaše přítelkyně je tedy přenesla na Vás. Doporučuji Vám oplachy v octové vodě(cca 1deci 8% octu na 1 l vody)a delší dobu používat oba dva Canesten

MUDr. Jitka Dobešová
MUDr. Jitka Dobešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Dermatovenerologická ambulance Nemocnice Šternberk

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x