Svědění u vstupu do pochvy

Dobry den, je mi 30 let, antikoncepci neuzivam uz 4,5 roku, mam 13 mesicu od porodu. Nikdy drive jsem podobnymi obtizemi netrpela. Nyni se mi po skonceni menses objevilo svedeni u vstupu do pochvy, vytok zadny vyrazny nepozoruji. Moje dr. mi na to dala Clotrimazol Al 1% krém a clotrimazol vaginální tablety 3 ks. Vse jsem poctive vyuzivala, kdyz jsem prestala mast mazat po 6 dnech, svedeni se za 2 dny opakuje. Co dale delat? Pokracovat mazanim? A jak dlouho? Pripadne, co radite pouzit? Nikdy jsem zadne gynek. obtize nemela. Dekuji Vam.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mast používejte i nadále, ještě týden, zároveň ať ji používá i váš partner. Pokud tato léčba nezabere, navštivte lékaře.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: