Svědění zevních pohlavních orgánů

Dobrý den, asi 4. den mne trápí svědění až pálení zevních pohlavních orgánů. Myslela jsme, že jde o mykózu, ale tento stav není provázen tvarohovitým výtokem, pouze slabým bílým, trošičku jako krémovitým. Asi před 3 týdny jsem kvůli selhání antikoncepce musela užít Postinor, poté se v normální době dostavila menstruace, při které používám tampóny a právě po skončení menstruace nastalo svědění. Na mytí používám přípravky určené k intimní hygieně. Poradít mi nějaký přípravek volně prodejný v lékárně? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, mohla by to být mykoza. Volně prodejná antimykotika jsou např. Canesten, Gyno-pevaryl.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: