Světlá stolice

Dobrý den,chtěl bych se vás zeptat,jsem po chemoterapii 4 cykly adjuv EP ukončeno 28.8 2009 .Začal sem pít aloe vera gel.Ted mám tak měsíc takovou světle hnědou stolici je normální konzistence ,nejní to průjem.Chtěl bych se zeptat jestli to souvisí stím aloe vera jak to čistí střeva,nebo ještě jestli to nejní tou chemo?nebo co by to mohlo být děkuji vám moc za odpověd.Josef

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Josefe! Pokud máte delší dobu světlou stolici, může to být známka onemocnění žlučníku nebo žlučových cest. Souvislost s užíváním aloe vera gelu se mi zdá nepravděpodobná. Konzultujte svého praktického lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x