Svrbenie a palenie analu.

Mam taky mensi problem.Asi tri mesiace dozadu ma začala svrbiet ludovo povedane rit a aj palit.Užival som ATB a asi dva dni po iživani sa mi stalo toto a odvtedy sa toho neviem zbavit .Od tej doby pouzivam Canesten a je pravda že ked mi ako tak problemy ustupili Canesten som prestal davat.Teraz to davam znovu .Rit ma uz nesvrbi nakolko si ju stale umyvam čistou vodou po velkej a hned natriem Canestenom ale stale citim diskonfort a take palenie akonahle sa trosku zahrejem v praci(čiže začnem robit alebo sa spotim trosku tak citim ako keby palenie a nikdy predtym som stym nemal problem.Vytoky z riti ani krv nemam.Dlhodobo som užival aj lieky na zniženie kyseliny Helicid 1x denne 20Mg može byt že mam premnožene kvasinkove bakterie v traveni nakoko mavam aj často pliesen medzi prstami na nohach ktore sa mi vracaju mavam tu pliesen vždy medzi tym istym prstom na nohe aj na jednej a na druhej iba na tom istom az mi praskne koža a je to bolestive .Neviem či to stym može mat suvis.Dakujem.Ak ano co by ste doporučili na zniženie alebo vyhubenie tychto kvasinkovych bakterii v zazivacom trakte.Dakujem.Uzivam aj probiotika asi 4 dni.Skusam co sa da.Ale vzdy kde sa spotim alebo nieco tak to zacne palit ak sa ukludnim tak to necitim.PS nie som homosexual a nepraktizujem analne hradky to len pre istotu :)

Odpověď odborníka:

Martine, doporučuji vám navštívit praktického lékaře, aby vás vyšetřil. Příčina vašich obtíží nemusí souviset jen s užíváním antibiotik a může mít řadu příčin.

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: