Syfilis?

Dobrý den, můj přítel začal mít před 6-ti dny problémy s močením, řezání, pálení, dostal antibiotika...Nitrofurantoin 100mg, udělali mu moč na K+C-zatím nevíme výsledek. Po 5-ti dnech mu otekly uzliny tříslech na obou stranách a také na jedné straně krku a 6-tý den se mu na penisu objevily 3 vřídky a otekla mu trochu předkožka. Bolí ho zuby a v krku. Fotografii přikládám. Přítel tvrdí, že mi nebyl nevěrný, přesto mám strach...některé příznaky ukazují na syfilis.

Odpověď odborníka:

Příznaky,které popisujete ukazují na jakékoliv zánětlivé onemocnění,nejenom na syfilis,pokud vás to velmi zneklidňuje navštivte dermatovenerologickou ambulanci / tam nepotřebujete doporučení / ,kde přítele vyšetří,nasadí léčbu a vás zbaví obav. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: